S’ofereixen sales de reunions/despatxos, en condició de cessió per a emprenedors/es, empresaris/es i entitats. Hi ha 3 espais que combinen sales de reunió i despatxos (amb capacitat per a 6 persones)
En el cas de les entitats del municipi, sense ànim de lucre, l’accés a la sala de reunió i a la sala polivalent / formació serà gratuït.

Tarifes

Sala tot el dia

80€ + IVA

Accès a totes les zones comunes i a tots els esdeveniment i activitats del Club Emprèn

Sala matí o tarda

40€ + IVA

Sala per hores

13€ + IVA

Despatx empresarial

350€ / mes + IVA

Espai de treball amb taula de treball i cadires.

Connexió a Internet i telèfon. En el cas de la telefonia, l’usuari/a de coworking haurà de gestionar l’alta i baixa de la seva línia.

Climatització, subministraments i neteja

Pantalla TV

Ús de l’Office i espais comuns

Accés 24/7