Tarifes
Jornada complerta
40 hores setmanals
Accés 24/7 a totes les zones comunes i a tots els esdeveniments i activitats del Club Emprèn
Jornada parcial
20 hores setmanals
Accés de mitja jornada 24/7 a totes les zones comunes i a tots els esdeveniments i activitats del Club Emprèn
Dia
Accés d’un dia a totes les zones comunes i a tots els esdeveniments i activitats del Club Emprèn
Per hores
Accés d’una hora a totes les zones comunes i a tots els esdeveniments i activitats del Club Emprèn
Espai de treball amb taula de treball, cadira, calaixera i armari.
Connexió a Internet i telèfon. En el cas de la telefonia, l’usuari/a de coworking haurà de gestionar l’alta i baixa de la seva línia.
Climatització, subministraments i neteja
2 hores setmanals d’ús gratuït d’una sala de reunions (prèvia autorització i per a estades superiors a un mes).
Ús de l’Office i espais comuns
Accés 24/7
Recepció
Bústia de correus
So·licitud Espai Coworking
Per a l’ocupació d’una taula de l’espai de coworking caldrà seguir el següent procediment:
Per a autònoms, professionals i empreses
1. Posar-se en contacte amb el Club Emprèn per conèixer la disponibilitat, concretar l’espai a ocupar i el temps d’ocupació.
936 931 590 / prmd.clubempren@premiadedalt.cat
2. Presentar el model normalitzat de sol·licitud (Sol·licitud 1. Espai Coworking o despatx empresarial) al registre de l’Ajuntament, amb la següent documentació:
-
- NIF del sol·licitant.
- Acreditació de la representació, en el cas de persones jurídiques. La sol·licitud l’ha de realitzar l’Administrador de la societat i en el cas que ho faci un representant, cal adjuntar autorització expressa i còpia del DNI.
- CIF empresa.
- Document de liquidació del preu públic.
- Comprovant de pagament.
Per a persones en procés de desenvolupament del projecte empresarial
1. Posar-se en contacte amb el Club Emprèn per conèixer la disponibilitat, concretar l’espai a ocupar i el temps d’ocupació.
936 931 590 / prmd.clubempren@premiadedalt.cat
2. Presentar el model normalitzat de sol·licitud (Sol·licitud 1. Espai Coworking o despatx empresarial) al registre de l’Ajuntament, amb la següent documentació:
- NIF del sol·licitant.
- El currículum vitae de la persona promotora.
- Document de liquidació del preu públic.
- Comprovant de pagament.
Per a l’ocupació d’una taula de l’espai de coworking, sala de reunió i/ o sala polivalent/formació de forma urgent i pel període màxim de tres dies d’ús, caldrà seguir el següent procediment:
(es considera urgent que es necessiti el mateix dia o al dia següent)
1. Posar-se en contacte amb el Club Emprèn per conèixer la disponibilitat, concretar l’espai a ocupar i el temps d’ocupació.
2. Presentar el model normalitzat de sol·licitud al registre de l’Ajuntament
(Solicitud 3. taula de l’espai de coworking, sala de reunió i/ o sala polivalent/formació amb caràcter d’urgència) amb la següent documentació:
- NIF del sol·licitant.
- Acreditació de la representació, en el cas de persones jurídiques. La sol·licitud l’ha de realitzar l’Administrador de la societat i en el cas que ho faci un representant, cal adjuntar autorització expressa i còpia del DNI.
- CIF empresa.
- Document de liquidació del preu públic.
- Comprovant de pagament.