Sol·licituds d’espais:

1.Cal posar-se en contacte amb el Club Emprèn per conèixer la disponibilitat, concretar l’espai a ocupar, l’horari i el temps d’ocupació.

2. Presentar el model normalitzat de sol·licitud al registre de l’ajuntament, amb la següent documentació:

Persones autònomes, professionals i empreses:

En el cas d’empreses:

• NIF del sol·licitant
  • CIF empresa
  • Acreditació de la representació, en el cas de persones jurídiques
  • Relació laboral entre l’interessat i la persona que ocuparà l’espai, si s’escau

En el cas d’autònoms/es:

• NIF del sol·licitant
  • Últim rebut d’autònom/a
  • Dades bancàries (Certificat de l’entitat bancària o un rebut)

En el cas de persones emprenedores:

• NIF del sol·licitant.
  • El currículum vitae de l’emprenedor/a

En el cas d’entitats:

Les entitats del municipi, sense ànim de lucre,  inscrites al registre d’entitats del municipi que precisin d’una sala de reunió i/o sala polivalent/formació hauran d’enviar un correu electrònic prmd.clubempren@premiadedalt.cat indicant:

• Entitat sol·licitant, persona de contacte i telèfon.
  • Espai que sol·licita, activitat a portar a terme, data i horari previst.
  • Número d’assistents

Per a l’ocupació d’una taula de l’espai de coworking, sala de reunió i/o sala polivalent/formació de forma urgent (es considera urgent que es necessiti el mateix dia o al dia següent) i pel període màxim de tres dies d’ús.

4. Presentació de la sol·licitud i la documentació

En el cas de persones jurídiques, els tràmits han de fer-se telemàticament a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Premià de Dalt http://www.premiadedalt.cat/seu-electronica. És important fer-ho amb el certificat digital de la Societat/Entitat marcant l’opció: “És necessari marcar aquesta casella si s’emplena el formulari en representació d’una altra persona”, posant com a Dades del Sol·licitant, el nom de l’empresa/entitat i CIF. A Dades del Representant s’han de posar les dades de la persona física, és a dir, l’administrador/president (en el cas d’adjuntar autorització, les de la persona que representa).

En el cas de persones físiques els tràmits es poden fer presencialment al Registre de l’Ajuntament de Premià de Dalt (Plaça de la Fàbrica, 1 de Premià de Dalt), en horari d’atenció al públic o a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Premià de Dalt.