Premià de Dalt ofereix tot el suport a les persones que volen crear la seva pròpia empresa.
Al Club Emprèn oferim suport tècnic d’informació, assessorament i acompanyament en projectes empresarials per a la seva posada en marxa i/o durant el procés de consolidació.
Assessorem els emprenedors en l’anàlisi de tots els conceptes clau per a la creació de l’empresa (formes jurídiques, recursos, definició dels productes o serveis, canals de comercialització, pla financer…) per tal de conèixer i analitzar la viabilitat del projecte empresarial.
Serveis d’informació i orientació a les persones emprenedores

Si vols posar en marxa un negoci i necessites ajuda per a analitzar la seva viabilitat, et podem ajudar a través d’ un assessorament personalitzat.

Punt d’Atenció a l’Emprenedor (PAE). Constitució d’empreses

Amb el suport d’un tècnic podràs realitzar, per mitjans telemàtics, els tràmits de constitució i la posada en marxa de les formes jurídiques següents:

• Societats de Responsabilitat Limitada (SL)
  • Societat Limitada Nova Empresa (SLNE)
  • Treballador Autònom.
Informació de línies de finançament, ajuts i subvencions

Informem als emprenedors de les línies d’ajuts a la creació d’empresas, i línies de finançament disponibles.

Anualment l’Ajuntament de Premià de Dalt publica una línia de subvencions adreçada a emprenedors/es per al finançament de les despeses inicials per a la creació d’empreses, quotes d’autònoms, i/o les despeses d’inversió.