Què t’oferim al Club Emprèn?

Aquí pots veure, per sobre de tot, els serveis que oferim al club empren, el coworking de Premià de Dalt.

Actualment disposem d’espais de treball ben il·luminats de forma natural, que es poden adequar a les teves necessitats  amb preus molt  competitius i serveis que et faran estar còmode i tranquil mentre treballes.

Per tant tens totes les comoditats també d’una oficina 100% equipada i llesta per fer que la feina sigui el més còmode posible.

Finalment el Club Emprèn  és un espai multidisciplinari orientat a professionals creatius, autònoms, microempreses,… De fet es un Coworking amb flexibilitat d’horaris i uns espais preparats per que treballis al teu ritme amb les comoditats. Situat a la casa de la vila de Premià de Dalt, oferim servei a tot el territori i ens adaptem a les teves necesitats.

Lloguer de sales i espais amb mobiliari

Accès a l’edifici 24/7

Internet d’alta velocitat

Servei de recepció

Climatització

Servei d’impresió

Office amb cafetera

Sala d’espera per visites

Domiciliació social

Espais preparats per emprendre amb èxit

A part dels serveis que oferim al Coworking Club Emprèn: disposem de diferents ofertes d’espai de treball pels emprenedors, autònoms o petites empreses que volen realitzar la seva activitat. En conseqüència es gaudeix d’un entorn envejable, on gaudir de les vistes al mar i muntanya que ens ofereix la nostra ubicació i serveis d’acord amb les teves necessitats, des de una oficina privada a una sala per fer conferències. En conclusió, al Club empren finalment trobaràs el teu lloc a mida.

SALA DE COWORKING

Actualment aquesta sala diàfana té una capacitat total per a 8 coworkers en diferents modalitats d’ús.

Hi ha varietat d’opcions com la mitja jornada, jornada completa, lloguer per dies i per hores.

Doncs són 8 llocs de treballs amb taula de 160 cms, cadira ergonòmica, llum, wifi i cable per conexions ràpides i amb la possibiltat de gaudir de l’office i de la resta de serveis del Coworking.

Finalment en aquest espai es generen sinèrgies de treball i col.laboració entre els diferents coworkers  en un espai envoltat de llum natural i vistes a la muntanya.

SALA DE REUNIONS

El Coworking club Emprèn disposa de diferents ofertes d’espai de treball pels emprenedors, autònoms o petites empreses que volen realitzar la seva activitat.

La sala de reunions esta preparada per donar cabuda fins a 8 persones.

Actualment les sales de reunions disposen de conexió wifi a internet i televisions amb hdmi . A més pots accedir a l’office i fer ús de les nostres instal·lacions.

SALA POLIVALENT

Posem a la teva disposició un ampli espai on podràs organitzar reunions, Meetings, Xerrades, Cursos, Formacions, Esdeveniments… Com a resultat, dissenyem, gestionem i  executem  esdeveniments corporatius originals i sorprenents

També cal destacar que la sala Polivalent del Coworking Club Emprèn està situada a la planta inferior de l’edifici, cosa  que permet una accessibilitat total a peu de carrer ( cosa important per organitzar presentacions, càterings, reunions….)

És llavors un espai diàfan de 95 m2 dissenyats especialmente per assolir funcions diverses, que permetin adaptar-se als canvis i a les necessitats dels clients.

Finalment des del Coworking ens encarreguem d’escoltar i resoldre les tevés necessitats oferint entre d’altres serveis: mobiliari, càtering, equip audiovisual amb projector…