Tarifes
Sala tot el dia
Accès a totes les zones comunes i a tots els esdeveniment i activitats del Club Emprèn
Sala matí o tarda
Accès a totes les zones comunes i a tots els esdeveniment i activitats del Club Emprèn
Sala per hores
Accès a totes les zones comunes i a tots els esdeveniment i activitats del Club Emprèn
Despatx empresarial
Accès a totes les zones comunes i a tots els esdeveniment i activitats del Club Emprèn
Espai de treball amb taula de treball i cadires.
Connexió a Internet i telèfon. En el cas de la telefonia, l’usuari/a de coworking haurà de gestionar l’alta i baixa de la seva línia.
Climatització, subministraments i neteja
Pantalla TV
Ús de l’Office i espais comuns
Accés 24/7
Recepció
Bústia de correus
Sala de reunió / despatx 5
16,34 m2 / Taula / Cadires / Pantalla de TV
Sala de reunió / despatx 4
11,11 m2 / Taula / Cadires
Sala de reunió 3
11, 99 m2 / Taula / Cadires / Pantalla de TV
Sala de reunió / despatx 2
15,65m2 / Taula / Cadires
Sol·licitud Despatx Empresarial
Per a autònoms, professionals i empreses
1. Posar-se en contacte amb el Club Emprèn per conèixer la disponibilitat, concretar l’espai a ocupar i el temps d’ocupació.
936 931 590 / prmd.clubempren@premiadedalt.cat
2. Presentar el model normalitzat de sol·licitud (Sol·licitud 1. Espai Coworking o despatx empresarial) al registre de l’Ajuntament, amb la següent documentació:
- NIF del sol·licitant.
- Acreditació de la representació, en el cas de persones jurídiques. La sol·licitud l’ha de realitzar l’Administrador de la societat i en el cas que ho faci un representant, cal adjuntar autorització expressa i còpia del DNI.
- CIF empresa.
- Document de liquidació del preu públic.
- Comprovant de pagament.
Per a persones en procés de desenvolupament del projecte empresarial
1. Posar-se en contacte amb el Club Emprèn per conèixer la disponibilitat, concretar l’espai a ocupar i el temps d’ocupació.
936 931 590 / prmd.clubempren@premiadedalt.cat
- NIF del sol·licitant.
- El currículum vitae de la persona promotora.
- Document de liquidació del preu públic.
- Comprovant de pagament.
Per a l’ocupació d’una taula de l’espai de coworking, sala de reunió i/ o sala polivalent/formació de forma urgent i pel període màxim de tres dies d’ús, caldrà seguir el següent procediment:
(es considera urgent que es necessiti el mateix dia o al dia següent)
1. Posar-se en contacte amb el Club Emprèn per conèixer la disponibilitat, concretar l’espai a ocupar i el temps d’ocupació.
2. Presentar el model normalitzat de sol·licitud al registre de l’Ajuntament
(Solicitud 3. taula de l’espai de coworking, sala de reunió i/ o sala polivalent/formació amb caràcter d’urgència) amb la següent documentació:
- NIF del sol·licitant.
- Acreditació de la representació, en el cas de persones jurídiques. La sol·licitud l’ha de realitzar l’Administrador de la societat i en el cas que ho faci un representant, cal adjuntar autorització expressa i còpia del DNI.
- CIF empresa.
- Document de liquidació del preu públic.
- Comprovant de pagament.
Sol·licitud Sala reunions
Per a l’ocupació d’una sala de reunió caldrà seguir el següent procediment
1. Posar-se en contacte amb el Club Emprèn per conèixer la disponibilitat, concretar l’espai a ocupar i el temps d’ocupació.
936 931 590 / prmd.clubempren@premiadedalt.cat
2. Presentar el model normalitzat de sol·licitud (Sol·licitud 2. Sales de reunió i/o Sala Polivalent/formació) al registre de l’Ajuntament amb la següent documentació:
-
- NIF del sol·licitant.
- Acreditació de la representació, en el cas de persones jurídiques. La sol·licitud l’ha de realitzar l’Administrador de la societat i en el cas que ho faci un representant, cal adjuntar autorització expressa i còpia del DNI.
- CIF empresa.
- Document de liquidació del preu públic.
- Comprovant de pagament.
Les entitats del municipi, sense ànim de lucre, que precisin d’una sala de reunió i/o sala polivalent/formació hauran d’enviar un correu electrònic a prmd.clubempren@premiadedalt.cat indicant
- Entitat sol·licitant, persona de contacte i telèfon.
- Espai que sol·licita, activitat a portar a terme, data i horari previst.
- Número d’assistents.
Per a l’ocupació d’una taula de l’espai de coworking, sala de reunió i/ o sala polivalent/formació de forma urgent i pel període màxim de tres dies d’ús, caldrà seguir el següent procediment:
(es considera urgent que es necessiti el mateix dia o al dia següent)
1. Posar-se en contacte amb el Club Emprèn per conèixer la disponibilitat, concretar l’espai a ocupar i el temps d’ocupació.
2. Presentar el model normalitzat de sol·licitud al registre de l’Ajuntament
(Solicitud 3. taula de l’espai de coworking, sala de reunió i/ o sala polivalent/formació amb caràcter d’urgència) amb la següent documentació:
- NIF del sol·licitant.
- Acreditació de la representació, en el cas de persones jurídiques. La sol·licitud l’ha de realitzar l’Administrador de la societat i en el cas que ho faci un representant, cal adjuntar autorització expressa i còpia del DNI.
- CIF empresa.
- Document de liquidació del preu públic.
- Comprovant de pagament.